Search
Now showing items 1-10 of 10
Limited effects of social media and relevance of opinion leader theory on Arab Spring: The case of Tunisia and Egypt
(2019-06-23)
Dünya Bankası'nın 2009 yılında yaptığı araştırmalar sonucundan Arap baharının başladığı yer olarak gösterilen Tunus'ta internet kullanım oranı %34.1'dir (World Bank, 2009). Bu rakam birçok Ortadoğu ve Avrupa ...
A comperative look at media literacy education in Turkey focusing on the shift to a more critical approach and new media updates in the curriculum
(2019-10-14)
Bu tez Türkiye'deki medya okuryazarlığı eğitimine zaman içinde değişen yaklaşıma dikkat çekmeyi amaçlamaktadır. Bu değişimin, derste okutulmuş ve okutulmakta olan 2006 ve 2015 basım tarihli ders kitaplarının ...
Closing the circle: Trials and tribulations of transparency
(2019-07-30)
Günümüz şartlarında Facebook, Instagram, Snapchat gibi sosyal medya mecralarından Google gibi internet servislerine, her yerde bulunan ve herkesçe ulaşılabilir olan kameralardan, nesnelerin internetine kadar uzanan bir çok ...
Immersion of the spectator
(2019-11-20)
İlk gösterimden bugüne klasik anlatı sinemasının temel kaygısı izleyicisinin ilgisi olmuştur. Gerçeklik izlenimi yaratmak ve izleyicisini anlatı evrenine daldırmak için, sinema çerçevesini genişletmiş, perdesini bükmüş, ...
What should ott brands post to engage with consumers on instagram?
(2019-11-06)
Bu çalışma OTT markalarını takip eden Instagram kullanıcılarının en çok etkileşime geçtiği içerik kategorilerini ortaya çıkarmayı hedeflemektedir. Dijital tüketici bağlılığı ve katılımını anlamak ve analiz etmek için, iki ...
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım: Metro Turizm krizi`nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(2019-02-19)
İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ...
Displaying heritage in contemporary Turkey
(2019-07-01)
Bu çalışma, kültürel miras kavramının günümüz sanatı pratikleri tarafından gösterilmesi üzerinden tekrar kavramsallaştırılmasını ele alır. Bu doğrultuda çalışma çağdaş miras başlığı ile kültürel mirasın zamanlar-arası, ...
Diffusion of universal institutional norms: A case study of institutional isomorphism and catalytic effect of public affairs in turkey
(2019-07-01)
Yaptığım araştırma, evrensel kurumsal normların yayılmasını, uluslararası şirketlerin diğer ülkelerdeki yatırımları ile kurumsal izomorfizmin oluşmasını ve bu süreç içinde danışmanlık firmalarının sağladıkları kamu ilişkileri ...
Kurumsal iletişim açısından `cam tavan sendromu`: Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
(2019-03-02)
Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ...
Convergence of cultural consumption practices: The case of two gated housing residences in İstanbul
(2019-07-01)
Son yıllarda şehirler ve insanlar, hızlanarak devam eden çok boyutlu küresel değişimler ve dönüşümlerle karşı karşıya kalmaktalar. Bu süreçte, dünya kenti İstanbul da diğer küresel paydaşları gibi tüketim ekonomisi üzerinde ...