Y kuşağı çalışanlarının iş hayatındaki motivasyon kaynakları : Hizmet sektörü üzerine bir uygulama örneği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın amacı, Y kuşağı çalışanlarının iş hayatındaki motivasyon kaynaklarının incelenmesidir. Kurumların Y kuşağını tanıyarak, farklı kuşaklara ait bireylerin bir arada uyumlu çalışabileceği sistemler kurması gerekliliğini ortaya çıkarması açısından önemlidir. Çalışma kapsamında, hizmet sektöründe faaliyet gösteren 464 kişinin katılımıyla anket uygulaması gerçekleştirilmiştir. Bu çalışma ile Y kuşağı çalışanlarının motivasyon kaynaklarının diğer kuşaklardan farklı mıdır sorusuna yanıt alınmıştır. Anket verilerinin analizi edilmesi sonucunda, Y kuşağı çalışanlarının motivasyon kaynaklarının farklı olduğu tespit edilmiştir. The aim of this study is to examine the sources of motivation of Y Generation workers in their business life. The importance of this study is recognize the necessity of the systems theory by which the individuals of different generations can work harmoniously by recognizing the Y Generation of the institutions. Within the scope of the study, a survey has been carried out with the participation of 464 people labouring in the service sector. In this study, the motivation sources of Y Generation employees were answered differently from other generations. As a result of the analysis of the questionnaire data, it was determined that the motivational resources of the employees of the Y generation are different.
Collections