An evaluation of 2nd graders` English course book `English 2` from teachers` perspective
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın amacı `İngilizce 2` ders kitabının öğretmenlerin bakış açısını temel alarak etkililiğini tespit etmektir. Öğretmen görüşlerine ulaşabilmek için bir öğretmen anketi ve mülakat yöntemleri kullanılmıştır. Bu bağlamda devlet okullarında görevli ilkokul 2.Sınıfa ders veren 46 İngilizce öğretmeni ankete katılmıştır. Ayrıca 4 İngilizce öğretmeni ile mülakat yapılmıştır. Görüşmeler ses kaydı altına alınıp transkripsiyonları çıkarılmıştır. Nicel veri ise frekans, yüzdelik ve ortalama hesaplamaları ile analiz edilmiştir ve veriler grafik olarak görselleştirilmiştir.Verilen öğretmen cevaplarının ışığında, öğretmenlerin `İngilizce 2` kitabından memnun olmadıkları ortaya çıkmıştır. Öğretmenler kitaba eklenmiş, öğrencileri teşvik edecek el becerisi aktivitelerine, videolara, kelime kartlarına ve kapsamlı bir öğretmen kitabına ihtiyaç duyduklarını ifade ettiler. The purpose of this study was to find out the effectiveness of the book `English 2` from teachers' perspectives. To obtain teachers' points of view, both a Likert scale and an interview were conducted. 46 randomly chosen teachers participated in the questionnaire and 4 teachers were interviewed to gather qualitative data. Quantitative data were analyzed by evaluating frequency counts, percentages and arithmetic means and illustrated graphically. Qualitative data were recorded and typed in Word files.In light of the responses given by teachers, it is acknowledged that teachers are not satisfied with the book `English 2`. They expressed that they need components to encourage students such as crafts that are attached to the book, videos, flashcards, and a comprehensive teacher's book.
Collections