Show simple item record

dc.contributor.advisorZabitgil Gülseren, Özlem
dc.contributor.authorAkkaya, Selda
dc.date.accessioned2021-05-08T07:33:01Z
dc.date.available2021-05-08T07:33:01Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-06-22
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/631274
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı `İngilizce 2` ders kitabının öğretmenlerin bakış açısını temel alarak etkililiğini tespit etmektir. Öğretmen görüşlerine ulaşabilmek için bir öğretmen anketi ve mülakat yöntemleri kullanılmıştır. Bu bağlamda devlet okullarında görevli ilkokul 2.Sınıfa ders veren 46 İngilizce öğretmeni ankete katılmıştır. Ayrıca 4 İngilizce öğretmeni ile mülakat yapılmıştır. Görüşmeler ses kaydı altına alınıp transkripsiyonları çıkarılmıştır. Nicel veri ise frekans, yüzdelik ve ortalama hesaplamaları ile analiz edilmiştir ve veriler grafik olarak görselleştirilmiştir.Verilen öğretmen cevaplarının ışığında, öğretmenlerin `İngilizce 2` kitabından memnun olmadıkları ortaya çıkmıştır. Öğretmenler kitaba eklenmiş, öğrencileri teşvik edecek el becerisi aktivitelerine, videolara, kelime kartlarına ve kapsamlı bir öğretmen kitabına ihtiyaç duyduklarını ifade ettiler.
dc.description.abstractThe purpose of this study was to find out the effectiveness of the book `English 2` from teachers' perspectives. To obtain teachers' points of view, both a Likert scale and an interview were conducted. 46 randomly chosen teachers participated in the questionnaire and 4 teachers were interviewed to gather qualitative data. Quantitative data were analyzed by evaluating frequency counts, percentages and arithmetic means and illustrated graphically. Qualitative data were recorded and typed in Word files.In light of the responses given by teachers, it is acknowledged that teachers are not satisfied with the book `English 2`. They expressed that they need components to encourage students such as crafts that are attached to the book, videos, flashcards, and a comprehensive teacher's book.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleAn evaluation of 2nd graders` English course book `English 2` from teachers` perspective
dc.title.alternativeİlkokul 2. sınıf `İngilizce 2` İngilizce ders kitabının öğretmen bakış açısı ile değerlendirilmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-06-22
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMaterial evaluation
dc.subject.ytmBooks
dc.subject.ytmTextbooks
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmEnglish lessons
dc.subject.ytmPrimary schools
dc.subject.ytmTeacher opinions
dc.subject.ytmTeacher evaluation
dc.subject.ytmEducational tools
dc.identifier.yokid10259561
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid553474
dc.description.pages119
dc.publisher.disciplineİngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess