Now showing items 1-3 of 3

    • İslami bankacılıkta uygulanan bireysel murabaha işlemleri: Türkiye örneği 

      Cüre, Emrullah (İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Murabaha; bir kimsenin sahip olduğu malı, alış fiyatı üzerine müşteriyle anlaşılan miktarda kar koyarak ve bu durumu müşteriye beyan ederek satmasıdır. Malın maliyetinin ve üzerine konulan kar miktarının müşteri tarafından ...
    • أثر الترويج على نشر منتجات المصارف الإسلامية 

      Abed, Suhib Mohammad Nemer (İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-01-15)
      Araştırma, İslami bankalar tarafından üretilen banka ürünlerinin yaygınlaştırılmasına ve araştırmaya etkisinin gösterilmesini, İslami bankalardaki tanıtım hedeflerini , önemi ve Şeriat kontrollerini beyan edilmesini ve bu ...
    • إدارة المخاطر الشرعية في المصارف الإسلامية 

      Alansi, Ahmed Ahmed Mohammed (İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021-02-15)
      Bu çalışmanın amacı, yasal riskleri, türlerini ve biçimlerini bilmek ve aynı zamanda yatırım için finansman ve form oluşturmada ve taklitten uzakta inovasyon ve özgünlük üzerinde çalışmak için meşru riskleri yönetme ve ...