أثر الترويج على نشر منتجات المصارف الإسلامية
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Araştırma, İslami bankalar tarafından üretilen banka ürünlerinin yaygınlaştırılmasına ve araştırmaya etkisinin gösterilmesini, İslami bankalardaki tanıtım hedeflerini , önemi ve Şeriat kontrollerini beyan edilmesini ve bu ürünlerin yaygınlaştırılmasında oluşan engelleri göstermeyi amaçlıyor.Araştırma çok sayıda sonuca ulaştı; bunların en önemlileri İslami bankaların çalışmalarının ve devamlılığının pazardaki rekabet etme yeteneklerine bağlı olduğunu , bu rekabetin esas olarak pazarlama yeteneklerine bağlı olduğunu , pazarlama yeteneğinin ve kabiliyetinin her geçen gün artmakta olduğunu ve pek çok kontrol ve unsura sahip olduğu gibi sonuçları ortaya koyulmuştur.Ek olarak İslami bankacılık pazarlamasının hedefleri kısmen geleneksel muadillerinden farklıdır. Çünkü İslami bankalar ekonomik taraftaki pazarlama hedefleriyle sınırlı değil, aynı zamanda başarılı bir bankacılık pazarlaması yaparak elde edilebilecek kültürel ve sosyal hedefleri de içerir. İslami finansal kurumun rolü toplumda onları harekete geçirmenin yanı sıra islam ülkelerinde sürdürülebilir kalkınma ve geliştirmeye büyük katkıda bulunmaktadır. Araştırma önerileri ayrıca islami bankaların çeşitli faaliyetlerinde bankacılık pazarlamasını benimsemelerini ve fikir konseyleri tarafından onaylanan yasal yönergeleri, özellikle de tanıtım kavramı ve hedeflerine ulaşmak için çeşitli araçlar ile pazarlama için geleneksel araçları geliştirmelerini önerdi. İslami bankacılık ve İslami bankalar tarafından benimsenen strateji ve politikaları geliştirmek ve geleneksel bankaların geçmişteki pazarlama deneyimlerini incelemek ve temel alınan İslami bankaların ilkelerini korumaktır The study aimed at explaining the effect of the promotion on the dissemination of the products of the Islamic banks produced by these banks, and the statement of the objectives of the promotion, its importance and its legal controls, in addition to the obstacles facing the publication of its products. The study has reached several conclusions, the most important of which is that the functioning of Islamic banks and their continuity depends on their ability to compete in the market, and that this competition depends mainly on their ability to market, and that the science and art of marketing is increasing day by day, and has many controls and elements, Islamic banks differ in part from their traditional counterpart, because Islamic banks are not only marketing targets on the economic side, but also to cultural and social goals that can be achieved if banking marketing succeeds and thus contribute significantly to achieving sustainable development in Islamic countries. The study recommended that Islamic banks adopt banking marketing in their various activities, and be within the legitimate controls approved by the jurisprudential councils, especially the concept of promotion and its various and various tools, to reach the objectives on which it was based, in addition to the development of traditional tools for Islamic banking marketing, Develop special strategies and policies adopted by Islamic banks, and work on the experience of the previous traditional banks in marketing, while preserving the principles on which it was based.
Collections