Reklam iletişiminde dijitalleşme: Online davranışsal reklam kavramı ve tasarım
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada, Gemius Araştırma Şirketi'nin 2016 yılında gerçekleştirmiş olduğuaraştırmalar kapsamında en çok trafiği bulunan alışveriş sitesinin 2 banner reklamörneğinin tasarımları, dilsel ve görsel göstergeler açısından incelenmektedir.Çalışmanın amacı, online davranışsal reklam etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilenbanner uygulamalarının tüketicilerin satın alma kararlarına ne ölçüde etki ettiğinianaliz etmektir. This study examines the designs of two banner commercials, linguistic and visualindicators of shopping sites with the most traffic within the scope of research hasconducted by Gemius Research Company in 2016. The aim of the study is to analyzehow extent to which banner applications within the context of online behavioraladvertising activities affect consumers' purchasing decisions.
Collections