Show simple item record

dc.contributor.advisorZeybek, Işıl
dc.contributor.authorAslan, Eren
dc.date.accessioned2021-05-08T07:12:22Z
dc.date.available2021-05-08T07:12:22Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2020-09-21
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/629264
dc.description.abstractBu çalışmada, Gemius Araştırma Şirketi'nin 2016 yılında gerçekleştirmiş olduğuaraştırmalar kapsamında en çok trafiği bulunan alışveriş sitesinin 2 banner reklamörneğinin tasarımları, dilsel ve görsel göstergeler açısından incelenmektedir.Çalışmanın amacı, online davranışsal reklam etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilenbanner uygulamalarının tüketicilerin satın alma kararlarına ne ölçüde etki ettiğinianaliz etmektir.
dc.description.abstractThis study examines the designs of two banner commercials, linguistic and visualindicators of shopping sites with the most traffic within the scope of research hasconducted by Gemius Research Company in 2016. The aim of the study is to analyzehow extent to which banner applications within the context of online behavioraladvertising activities affect consumers' purchasing decisions.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleReklam iletişiminde dijitalleşme: Online davranışsal reklam kavramı ve tasarım
dc.title.alternativeDigitalization in advertising communication: Concept of online behavioral advertising and design
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-09-21
dc.contributor.departmentİletişim Sanatları Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmDigital design
dc.subject.ytmDigital communication
dc.subject.ytmBanner ads
dc.subject.ytmGraphic design
dc.subject.ytmInternet advertisings
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmDigital advertising
dc.subject.ytmDesign
dc.subject.ytmInternet advertisings
dc.identifier.yokid10165381
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid475340
dc.description.pages112
dc.publisher.disciplineİletişim Sanatları Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess