A case-study of employees` perceptions about organization, leadership & teamwork
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Genellikle algıları gerçekte daha güçlü olduğu söyleniyor. İnsanlar nasıl işler onların eylemleri, davranış ve karar verme sürecini etkileyen algılarlar. Şeyler vardır ve insanlar bunları nasıl görebilirim arasında nasıl bir boşluk olabilir. Duygular, kişilik, çevre, kültür ve sayısız diğer faktörler kişinin keskinliği şekil. Algıları gevşek insanları anlamak ve çevrelerindeki şeyleri yorumlamak yolu olarak tanımlanır. Çalışanları liderlik ve akranlarını görüntülemek nasıl kuruluşların bağlamında, onların organizasyonun performansı hakkında kendi algılarını etkiler. It is often said that perceptions are stronger than reality. How people perceive things affect their actions, behaviour and decision-making process. There may be a gap between how things are and how people view them. Emotions, personality, environment, culture and numerous other factors shape one's acuities. Perceptions are loosely defined as the way people understand and interpret things around them. In the context of organizations, how its employees view their leadership and peers, affect their perception about the performance of their organization.
Collections