Halkla ilişkiler açısından kurumlarda kriz iletişimi: Onur Air örneği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Kriz, işin itibarını olumsuz şekilde etkileyebilecek veya piyasanın, müşterilerin ve ortakların itibarını zayıflatabilecek herhangi bir olay veya eylemdir. Genellikle, bu durum zaten ortaya çıkmış (veya yakında ortaya çıkabilecek) kontrol dışı kalmış bir durumdur. Kriz durumlarında izlenebilecek ve sonuçlarını en aza indirecek iyi ispatlanmış stratejilerin bulundurulması önemlidir. Çalışmanın amacı, Onur Air şirketinin kriz sürecindeki kriz iletişimini incelemek ve üst düzey yöneticilerinin görüşleri ile kriz iletişimini göstermektir. Çalışmanın amaçlarından diğeri, kriz yönetimi ve kriz iletişiminin krizlerle sıklıkla karşılaşan diğer havayolları şirketleri içinde önemini ortaya çıkarmak ve krizin teknik yönetiminden daha fazla, iletişim boyutunu incelemektir. Araştırma sürecinde, Onur Air, kriz yönetimi ve kriz iletişimine ait kitap, makale veya tez taramaları , yapılmış, konunun güncel ve kaynakların sınırlı olması sebebiyle, süreç basın yansımaları üzerinden incelenmiştir. Bundan başka krizle ilgili gerekli bilgilerin toplanılması amaçlı görüşme tekniği kullanılarak bilgiler alınmıştır. A crisis is any event or action that can adversely affect business performance or weaken the reputation of the market, customers and partners. Usually, this situation is already out of control (or may happen soon). It is important to have well-proven strategies that will be able to be monitored in crisis situations and to minimize the consequences. The aim of the work is to examine the crisis communication of Onur Air's crisis and communicate the crisis with the views of senior managers. Another of the objectives of the study is to explore the importance of crisis management and crisis communication in other airlines' companies, which often face crises, and to see more of the communication dimension than technical management of the crisis. During the research process, the book, article or thesis scans belonging to Onur Air, crisis management and crisis communication have been passed on, the process has been examined through the press reflections because of its current and limited resources. In addition, a series of information was collected by using interview techniques to gather necessary information about the crisis.
Collections