Show simple item record

dc.contributor.advisorCankaya, Emine Özden
dc.contributor.authorXxx, Azhdar
dc.date.accessioned2021-05-08T06:46:55Z
dc.date.available2021-05-08T06:46:55Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-11-02
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/626905
dc.description.abstractKriz, işin itibarını olumsuz şekilde etkileyebilecek veya piyasanın, müşterilerin ve ortakların itibarını zayıflatabilecek herhangi bir olay veya eylemdir. Genellikle, bu durum zaten ortaya çıkmış (veya yakında ortaya çıkabilecek) kontrol dışı kalmış bir durumdur. Kriz durumlarında izlenebilecek ve sonuçlarını en aza indirecek iyi ispatlanmış stratejilerin bulundurulması önemlidir. Çalışmanın amacı, Onur Air şirketinin kriz sürecindeki kriz iletişimini incelemek ve üst düzey yöneticilerinin görüşleri ile kriz iletişimini göstermektir. Çalışmanın amaçlarından diğeri, kriz yönetimi ve kriz iletişiminin krizlerle sıklıkla karşılaşan diğer havayolları şirketleri içinde önemini ortaya çıkarmak ve krizin teknik yönetiminden daha fazla, iletişim boyutunu incelemektir. Araştırma sürecinde, Onur Air, kriz yönetimi ve kriz iletişimine ait kitap, makale veya tez taramaları , yapılmış, konunun güncel ve kaynakların sınırlı olması sebebiyle, süreç basın yansımaları üzerinden incelenmiştir. Bundan başka krizle ilgili gerekli bilgilerin toplanılması amaçlı görüşme tekniği kullanılarak bilgiler alınmıştır.
dc.description.abstractA crisis is any event or action that can adversely affect business performance or weaken the reputation of the market, customers and partners. Usually, this situation is already out of control (or may happen soon). It is important to have well-proven strategies that will be able to be monitored in crisis situations and to minimize the consequences. The aim of the work is to examine the crisis communication of Onur Air's crisis and communicate the crisis with the views of senior managers. Another of the objectives of the study is to explore the importance of crisis management and crisis communication in other airlines' companies, which often face crises, and to see more of the communication dimension than technical management of the crisis. During the research process, the book, article or thesis scans belonging to Onur Air, crisis management and crisis communication have been passed on, the process has been examined through the press reflections because of its current and limited resources. In addition, a series of information was collected by using interview techniques to gather necessary information about the crisis.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleHalkla ilişkiler açısından kurumlarda kriz iletişimi: Onur Air örneği
dc.title.alternativeCrisis communications in organizations for public relations
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-11-02
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAirline companies
dc.subject.ytmAviation sector
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmCrisis
dc.subject.ytmCrisis communication
dc.subject.ytmCrisis management
dc.identifier.yokid10210698
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid559338
dc.description.pages137
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler ve Tanıtım Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess