Bir markanın algılanmasında grafik tasarımın rolü
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Tasarım, günümüzde hemen her alanda yer edinmiş önemli bir olgudur ve bir çok dalda ele alınmıştır. Grafik tasarım da, bunun bir boyutudur. Grafik tasarım, bir çok alanda etkili olmuş ve disiplinlerarası bir unsur haline gelmiştir. Özellikle günümüzde artmış olan rekabet ortamında önemli bir yere sahip olan grafik tasarım, bir firma veya markanın tanınırlığı ve algılanması konusunda da oldukça önemlidir. Bu çalışmada, oldukça kapsamlı bir konu olan marka ve markayla ilişkili kavramlar araştırılarak, son bölümde derinlemesine görüşme yöntemi ile farklı mecralarda bir markanın algılanmasında, tasarım unsurlarının ve grafik tasarımın rolü incelenmiştir. Çalışmanın araştırma kısmında, soru cevap uygulamasına yer verilerek derinlemesine görüşme ile şirketlerin ve farklı mecraların uygulamada neleri neden yaptığı irdelenecektir. Design is an important phenomenon which nowadays takes place in almost all areas and is dealt with in many fields. Graphic design is its dimension.Graphic design has had an influence on many areas and has become an interdisciplinary element.Graphic design, which has an important place in a competitive World which has increased especially nowadays is quite important fort he recognition and perception of a firm or a brand.In this thesis, the role of graphic elements and graphic design in the perception of a brand has been studied searching brand, in-depth interviews with the final chapter which is rather a comprehensive issue, and concepts regarding it. In the study the research part of the company employing the in-depth interviews with different media application and answer the question why he did what in practice will be discussed .
Collections