Modern resim sanatı ve grafik tasarım ilişkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Modern sanatın doğuşundan günümüze hem sanatın hem de grafik tasarımının geldiği boyutlar hızla değişmektedir. Her geçen gün yeni teknolojilerin üretilmesiyle hem günlük hayatımızın içinde, hem de tasarım dünyasının içinde değişimler yaşanmaktadır. Tasarımın bir iş disiplini olarak kabul edilmesinin sonrasında gelişen bu süreçte grafik tasarımcıları hem teknoloji hem de reklam sektöründe çok önemli ürünler ortaya koymuşlar ve koymaya devam etmektedirler. Bu noktadan hareketle aslında tez bu ilişkiler yumağını incelerken gelişen teknoloji, reklam-marka ilişkisi ve bu noktada grafik tasarımı ve tasarımcısının etrafında bir teorik çerçeve oluşturmuştur. Bu tezin amacı, modern resim sanatının, grafik tasarımına etkisini tarihsel süreç içerisinde inceledikten sonra günümüzde grafik tasarımının marka özelinde etkisini de ortaya koymayı amaçlamaktadır. Tarihsel süreçten yola çıkan çalışma günümüzdeki etkileri de atlamadan tarihsel bir bütünlük içerisinde bir çalışma üretmeyi de hedefler.Anahtar Kelimeler: Modern Sanat, Grafik Tasarım, Marka, Teknoloji Since the birth of modern art both graphic design and art are changing rapidly. Every day new technologies are producing, and this issue is changing our daily life and also design world. After the adoption business discipline of design and integration with technology as well as graphic designers have revealed many important products and put them in the advertising industry. From this point thesis tries to examine relationships of technology, advertisement and brand. Also it has created a theoretical framework around graphic design and designers The aim of thesis, is examined the modern art of painting, graphic, graphic design and brand within historical process. Present study is aimed to produce a work within a historical integrity to jump out todays graphic design products.Keywords: Modern Art, Graphic Design, Brand, Technology
Collections