Show simple item record

dc.contributor.advisorErtan, Güler
dc.contributor.authorÇakir, Şirin
dc.date.accessioned2021-05-08T06:45:43Z
dc.date.available2021-05-08T06:45:43Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/626137
dc.description.abstractModern sanatın doğuşundan günümüze hem sanatın hem de grafik tasarımının geldiği boyutlar hızla değişmektedir. Her geçen gün yeni teknolojilerin üretilmesiyle hem günlük hayatımızın içinde, hem de tasarım dünyasının içinde değişimler yaşanmaktadır. Tasarımın bir iş disiplini olarak kabul edilmesinin sonrasında gelişen bu süreçte grafik tasarımcıları hem teknoloji hem de reklam sektöründe çok önemli ürünler ortaya koymuşlar ve koymaya devam etmektedirler. Bu noktadan hareketle aslında tez bu ilişkiler yumağını incelerken gelişen teknoloji, reklam-marka ilişkisi ve bu noktada grafik tasarımı ve tasarımcısının etrafında bir teorik çerçeve oluşturmuştur. Bu tezin amacı, modern resim sanatının, grafik tasarımına etkisini tarihsel süreç içerisinde inceledikten sonra günümüzde grafik tasarımının marka özelinde etkisini de ortaya koymayı amaçlamaktadır. Tarihsel süreçten yola çıkan çalışma günümüzdeki etkileri de atlamadan tarihsel bir bütünlük içerisinde bir çalışma üretmeyi de hedefler.Anahtar Kelimeler: Modern Sanat, Grafik Tasarım, Marka, Teknoloji
dc.description.abstractSince the birth of modern art both graphic design and art are changing rapidly. Every day new technologies are producing, and this issue is changing our daily life and also design world. After the adoption business discipline of design and integration with technology as well as graphic designers have revealed many important products and put them in the advertising industry. From this point thesis tries to examine relationships of technology, advertisement and brand. Also it has created a theoretical framework around graphic design and designers The aim of thesis, is examined the modern art of painting, graphic, graphic design and brand within historical process. Present study is aimed to produce a work within a historical integrity to jump out todays graphic design products.Keywords: Modern Art, Graphic Design, Brand, Technologyen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGüzel Sanatlartr_TR
dc.subjectFine Artsen_US
dc.titleModern resim sanatı ve grafik tasarım ilişkisi
dc.title.alternativeRelation of modern art and graphic design
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGrafik Tasarımı Ana Sanat Dalı
dc.subject.ytmPictures
dc.subject.ytmPainting art
dc.subject.ytmModern painting art
dc.subject.ytmGraphic design
dc.subject.ytmDesign
dc.identifier.yokid10063949
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid384641
dc.description.pages130
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess