Karar destek sistemleri ve bankacılık sektöründe bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
*¦ ** fıs / / '?î <;. / 5- «0 ÖZET `*`~ Bilgi tabanlı organizasyonlar, iş dünyasında gün geçtikçe daha çok hüküm sürer hale gelmektedir. 2000' li yıllarda da bu tip organizasyonlar ayakta kalacaktır. Bütün organizasyonlar, rakiplerine karşı üstünlük sağlamak için bilgilerini iyi yönetmek zorunda olduklarının farkına varmaktadırlar. Bu gereklilik karar destek sistemlerinin gelişmesine sebep olmaktadır. Bu çalışmanın amacı. Karar Destek Sistemleri (KDS) hakkında detaylı bilgi vermek ve KDS 'nin uygulandığı bir bankada, müşteri verimliliği ve ürün etkinliği projesini anlatmaktır. Bu çalışma 7 bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde Yönetim destek sistemleri tanımlanmakta, ikinci bölümde ise karar verme sistemleri, modelleri açıklanmaktadır. Üçüncü bölümde ise Karar Destek Sistemleri tanımı, özellikleri, yapısı, yararlaRI anlatılmaktadır. Dördüncü bölümde verimin tanımı yapılmakta müşteri verimliliği anlatılmaktadır. Beşinci bölümde bankacılık sisteminde verimlilik ölçme yöntemleri, altıncı bölümde bir uygulama çalışması ile desteklenmektedir. Son bölüm ise sonuç ve öneriler kısmıdır. SUMMARY Information-based organizations are becoming increasing more prevalent in business world. This type of organizations will continue to grow throughout the 2000s and in the future..Organizations of all sizes are recognizing that they must better manage their information causes the development of information systems and this progress occurs as management information systems in business management. This requirement causes the development of decision support systems. The aim of this study is give to detailed informations about decision support systems and explain in costumer productivity and product effective project in bank where the DSS is applied. This study have seven chapter. In the first chapter, management support systems is described. In the second chapter, decision making systems, models are explained. In the third chapter. Decision Support Systems definition, features, structures, benefits are explained. In the fourth chapter, productivity is described and costumer productivity is explained. In the fifth chapter, productivity methods in ranking systems which is supported by a case study in the sixth chanter. The last chapter is the result and suggestions section.
Collections