Halkın, dinî bilgileri ve bu dinî bilgileri öğrenme kaynakları (Rize ili örneği)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu tez, T.C. Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde yüksek lisans tezi olarak hazırlanmıştır.?Halkın, Dinî Bilgileri ve Bu Bilgileri Öğrenme Kaynakları (Rize İli Örneği)? adlı bu araştırma dört bölümden oluşmaktadır.Birinci bölümde, araştırmanın problemi, amacı ve önemi, denenceleri ve araştırmanın tekniği, sayıtlıları ve sınırlılıkları, araştırmada geçen temel kavramlar ve son olarak da araştırmanın evren ve örneklemi üzerinde durulmuştur.İkinci bölümde, din eğitimi veren kurumlar ve işlevleri hakkında bilgi verilmiştir.Üçüncü bölümde Rize halkından rastgele seçilen 100 kişi ile yapılan mülakat sonucu elde edilen bulgular, tablolar halinde gösterilmiş, verilen cevaplar doğrultusunda yorumlar yapılmıştır.Dördüncü bölümde, araştırmadan çıkan sonuç ve araştırmaya bağlı bir takım öneriler sunulmuştur.Anahtar Sözcükler: Din Eğitimi, Dinî Eğitim, Dinî Bilgi, This thesis has been prepared for the graduate program at the Social Sciences Institute at Republic University in Turkey.The study titled `The sources used by the public in understanding religion` (Rize province case study) is composed of four parts.The first part examines the problem in question, the purpose and importance of the question, the hypothesis and method of research, data and limitations, the fundamental concepts of the research and the samples and overall findings of the research.The second part provides information on institutions that provide religious education and their functions.The third part presents the findings of a survey conducted with 100 randomly selected people in the province of Rize. These findings are presented in table format and comments are presented based on the answers provided.The fourth part presents the conclusions of the research and suggestions for further research.Keywords: Education of Religion, Religious Education, Religious
Collections