Hızlı tüketim sektöründe marka kimliğinin tüketicilerin satın alma davranışı üzerine etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Hızlı tüketim sektöründe marka kişiliğinin tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkilerinin araştırıldığı bu tez çalışmasında Migros, Carrefour, Şok, BİM, Kipa, A101 ve Real marketlerinde marka kişiliğinin tüketicilerin satın alma davranışına etkisini ölçebilmek amacıyla bir nicel araştırma yürütülmüştür. Çalışmada veri toplama yöntemi olarak anket tekniği kullanılmıştır.Anahtar Kelimeler: Hızlı Tüketim Sektörü, Marka Kişiliği, Satın Alma Davranışı. This particular study investigates the effects of brand identity on the purchase behaviors of consumers in the fast-moving consumer goods (FMCG) industry. In order to measure the effects, a questionnaire was implemented to the participants shopping from the market chains such as Migros, Carrefour, Şok, BİM, Kipa, A101 and Real. In the study, a questionnaire was used with an aim to collect data.Key Words: Fast-moving Consumer Goods, Brand Identity, Purchase Behavior
Collections