Show simple item record

dc.contributor.advisorYenen, Vedat Zeki
dc.contributor.authorKiliç, Mehmet
dc.date.accessioned2021-05-07T09:08:07Z
dc.date.available2021-05-07T09:08:07Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/605756
dc.description.abstractHızlı tüketim sektöründe marka kişiliğinin tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkilerinin araştırıldığı bu tez çalışmasında Migros, Carrefour, Şok, BİM, Kipa, A101 ve Real marketlerinde marka kişiliğinin tüketicilerin satın alma davranışına etkisini ölçebilmek amacıyla bir nicel araştırma yürütülmüştür. Çalışmada veri toplama yöntemi olarak anket tekniği kullanılmıştır.Anahtar Kelimeler: Hızlı Tüketim Sektörü, Marka Kişiliği, Satın Alma Davranışı.
dc.description.abstractThis particular study investigates the effects of brand identity on the purchase behaviors of consumers in the fast-moving consumer goods (FMCG) industry. In order to measure the effects, a questionnaire was implemented to the participants shopping from the market chains such as Migros, Carrefour, Şok, BİM, Kipa, A101 and Real. In the study, a questionnaire was used with an aim to collect data.Key Words: Fast-moving Consumer Goods, Brand Identity, Purchase Behavioren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHızlı tüketim sektöründe marka kimliğinin tüketicilerin satın alma davranışı üzerine etkisi
dc.title.alternativeThe effect of brand identity on the purchase behaviours of consumers in fast-moving consumer goods industry
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBrabd identity
dc.subject.ytmConsumption
dc.subject.ytmConsumption products
dc.subject.ytmConsumption behaviours
dc.subject.ytmFast food
dc.subject.ytmFast food sector
dc.subject.ytmPurchasing
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmBrand
dc.identifier.yokid10136620
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid454725
dc.description.pages76
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess