Search
Now showing items 1-7 of 7
Şırnak ilköğretim okullarında Türkçe`nin etkin kullanımının matematik eğitimi açısından değerlendirilmesi
(2018-08-06)
ÖZET ŞIRNAK İLKÖĞRETİM OKULLARINDA TÜRKÇE'NİNETKİN KULLANIMININ MATEMATİK EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ Emine BAY Balıkesir Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilin Dalı (Yüksek Lisans ...
Ortaokul öğrencilerinin matematik özyeterlik algıları, motivasyonları, kaygıları ve tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
ÖZET: Araştırmada ortaokul 5. , 6. , 7. ve 8.sınıf öğrencilerinin matematik özyeterlik algıları, matematik kaygıları, matematik motivasyonları ve matematik tutumlarının cinsiyete, sınıfa, baba eğitim durumuna, anne eğitim ...
Öğrenme galerisi öğretim tekniğinin matematik başarısına ve tutuma etkisi
(2018-11-13)
Bu çalışmanın amacı; öğrenme galerisi öğretim tekniğinin ilköğretim 7. Sınıf öğrencilerinin matematik dersi akademik başarısına ve matematik dersine yönelik tutumuna etkisini incelemektir.Araştırmada yarı deneysel desen ...
İlkokul 4. sınıf matematik dersinde oluşturulan öğretim tasarımına dayalı uygulamaların etkililiği
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı İlkokul 4. sınıf matematik dersinde Dick ve Carey öğretim tasarımı modeli esas alınarak oluşturulan özgün öğretim tasarımına dayalı uygulamaların, öğrencilerin bilişsel, sosyal becerilerine, duyuşsal ...
Graf teorisinin ilköğretim 8.sınıf olasılık konusunun öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, İlköğretim 8. sınıf matematik dersi kapsamındaki ?Olasılık''konusunun graf teorisinin öğrenci başarısına etkisini araştırmaktadır.Çalışmada ön ? son test, ön ? son tutum kontrol gruplu desen ...
Matematik öğretim programlarının değerlendirilmesi (cebir öğrenme alanı)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim 6-8. ve ortaöğretim 9-12. sınıflar matematik dersi öğretim programları `cebir` öğrenme alanı kazanımlarına ulaşılabilirliği ve kazanımlar arasındaki örüntüyü ortaya koyabilmektir. Çalışmada ...
Mutlak değer konusundaki kavram yanılgılarının belirlenmesi ve giderilmesi
(2018-08-06)
Yapılan arastırmanın amacı; 10. sınıf ögrencilerinin mutlak deger konusunailiskin hatalarının ve kavram yanılgılarının belirlenerek etkinlik yöntemi ilegiderilmesidir. Çalısmanın evrenini Balıkesir ilindeki ortaögretim 10. ...