Faktoring sektöründe stratejik pazarlama yönetim süreci açısından büyüme stratejileri ve bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Faktoring sistemi, her yıl itibariyle kullanım hacmi artan bir finansman enstrümanı haline gelmiştir. Yurtiçi ve yurtdışı satışlarından oluşan vadeli alacaklarına istinaden firmalar, faktoring sisteminin garanti, tahsilat ve finansman hizmetlerinden istediklerini kullanabilmektedirler. Bu çalışmanın amacı, faktoring şirketlerinin ihracatçı firmalara sağladıkları alacak sigortası hizmeti ile ihracatın garanti altına alınması sisteminde önemli bir rolü olduğunu vurgulamaktır. Aynı zamanda, faktoring şirketlerinin kendilerine uygun bir strateji modeli benimseyip, hacimlerini arttırmaları adına kullanacakları yolları saptamaları amaçlanmıştır. Factoring system has become one of the popular financial insturment by increasing its volume every year. The companies could use services of the factoring system which are guarantee, collection and funding for their domestic and foreign trade deferred sales. The purpose of this study is to mention the important role of factoring compaines which have been providing guarantee to the exporters against their open account sales. Also, this study will be helpful to the companies which could try to find the best strategy for themselves in order to improve their volumes.
Collections