Show simple item record

dc.contributor.advisorPirtini, Serdar
dc.contributor.authorİrikök, Burak
dc.date.accessioned2021-05-07T07:40:12Z
dc.date.available2021-05-07T07:40:12Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2019-09-04
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/593178
dc.description.abstractFaktoring sistemi, her yıl itibariyle kullanım hacmi artan bir finansman enstrümanı haline gelmiştir. Yurtiçi ve yurtdışı satışlarından oluşan vadeli alacaklarına istinaden firmalar, faktoring sisteminin garanti, tahsilat ve finansman hizmetlerinden istediklerini kullanabilmektedirler. Bu çalışmanın amacı, faktoring şirketlerinin ihracatçı firmalara sağladıkları alacak sigortası hizmeti ile ihracatın garanti altına alınması sisteminde önemli bir rolü olduğunu vurgulamaktır. Aynı zamanda, faktoring şirketlerinin kendilerine uygun bir strateji modeli benimseyip, hacimlerini arttırmaları adına kullanacakları yolları saptamaları amaçlanmıştır.
dc.description.abstractFactoring system has become one of the popular financial insturment by increasing its volume every year. The companies could use services of the factoring system which are guarantee, collection and funding for their domestic and foreign trade deferred sales. The purpose of this study is to mention the important role of factoring compaines which have been providing guarantee to the exporters against their open account sales. Also, this study will be helpful to the companies which could try to find the best strategy for themselves in order to improve their volumes.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleFaktoring sektöründe stratejik pazarlama yönetim süreci açısından büyüme stratejileri ve bir uygulama
dc.title.alternativeGrowth strategies for strategic marketing management in te factoring sector and a study
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-09-04
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmFactoring companies
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing management
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.subject.ytmGrowth strategies
dc.subject.ytmFactoring
dc.identifier.yokid10200807
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid512930
dc.description.pages79
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess