İşveren markasının yetenekli çalışanı cezbetmesi bağlamında değerlendirilmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Şirketler markalaşma çabalarını genellikle ürün ve kurumsal markaları geliştirmeye yöneltse de, markalaşma stratejik bir yaklaşımla insan kaynakları yönetimi alanında da kullanılmaktadır. Markalama ilkelerinin insan kaynakları yönetimine uygulanması, işveren markası olarak adlandırılmaktadır. İşveren markası bir şirketi çekici bir işveren olarak konumlandırmak ve rekabette öne çıkarmak için kullanılan stratejik bir kavramdır ve burada şirketin ünü işveren olarak markalanmaktadır. Dünyanın her yerindeki şirketler rekabetçi bir ortamda faaliyet gösteriyor, şirketlerin bu ortama uyum sağlaması, değişmesi ve sürdürülebilir rekabet gücü elde etmek için kaynaklarını geliştirmesi gerekiyor. Markalaşma, şirketlerin kuruluşlarında kaliteli çalışanları çekebilmeleri için önemli bir araç haline gelmiştir. Bu çalışmada, işveren markasının yetenekli çalışanı çekmesi arasındaki ilişki incelenmektedir. Although firms commonly focus their branding efforts toward developing product and corporate brands, branding is also be used in the area of human resource management. The application of branding principles to human resource management has been termed employer branding. Employer branding is a strategic concept which is used to position a company as an attractive employer and stand out from the competition. It labels or brands a company's reputation as an employer. Companies all over the world operate in a very competitive environment and have to improve their resource to achieve sustainable competitive power. Branding has become major tool for companies to attract quality employees in their organizations. That thesis is to analyze the employer branding and its relationship between attracting the talented employee.
Collections