Show simple item record

dc.contributor.advisorBozbura, Faik Tunç
dc.contributor.authorKahraman, Ebru
dc.date.accessioned2021-05-07T07:39:01Z
dc.date.available2021-05-07T07:39:01Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-09-03
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592872
dc.description.abstractŞirketler markalaşma çabalarını genellikle ürün ve kurumsal markaları geliştirmeye yöneltse de, markalaşma stratejik bir yaklaşımla insan kaynakları yönetimi alanında da kullanılmaktadır. Markalama ilkelerinin insan kaynakları yönetimine uygulanması, işveren markası olarak adlandırılmaktadır. İşveren markası bir şirketi çekici bir işveren olarak konumlandırmak ve rekabette öne çıkarmak için kullanılan stratejik bir kavramdır ve burada şirketin ünü işveren olarak markalanmaktadır. Dünyanın her yerindeki şirketler rekabetçi bir ortamda faaliyet gösteriyor, şirketlerin bu ortama uyum sağlaması, değişmesi ve sürdürülebilir rekabet gücü elde etmek için kaynaklarını geliştirmesi gerekiyor. Markalaşma, şirketlerin kuruluşlarında kaliteli çalışanları çekebilmeleri için önemli bir araç haline gelmiştir. Bu çalışmada, işveren markasının yetenekli çalışanı çekmesi arasındaki ilişki incelenmektedir.
dc.description.abstractAlthough firms commonly focus their branding efforts toward developing product and corporate brands, branding is also be used in the area of human resource management. The application of branding principles to human resource management has been termed employer branding. Employer branding is a strategic concept which is used to position a company as an attractive employer and stand out from the competition. It labels or brands a company's reputation as an employer. Companies all over the world operate in a very competitive environment and have to improve their resource to achieve sustainable competitive power. Branding has become major tool for companies to attract quality employees in their organizations. That thesis is to analyze the employer branding and its relationship between attracting the talented employee.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİşveren markasının yetenekli çalışanı cezbetmesi bağlamında değerlendirilmesi
dc.title.alternativeEmployer brand and effects of employer brand on employee satisfaction
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-09-03
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmEmployer brand
dc.subject.ytmWorkers
dc.subject.ytmEmployee retention
dc.subject.ytmAbility
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmHuman resources management
dc.subject.ytmBranding
dc.identifier.yokid10214540
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid532661
dc.description.pages61
dc.publisher.disciplineİnsan Kaynakları Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess