Organik kimya öğretiminde ters-yüz sınıf modelinin uygulanması: Bir eylem araştırması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırmada ortaöğretim 12.sınıflarda kimya dersinin organik kimya konuları öğretiminde ters-yüz sınıf modelinin uygulanması bir eylem araştırması olarak gerçekleştirilmiştir. Ters-yüz sınıf modelinin uygulanması için eğitim materyalleri oluşturulmuş ve bunlar kullanılarak 2014-2015 eğitim yılı birinci döneminde Şişli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bilişim Teknolojileri alanına devam eden 12. sınıf öğrencileri üzerinde araştırma yürütülmüştür. Veri toplama aracı olarak öğrenci görüş anketi ve görüşme formu kullanılarak öğrencilerin bu uygulama üzerine görüşleri incelenmiştir.Araştırma sonucunda öğrencilerin ters-yüz sınıf modeli ile organik kimya konularının öğretilmesine ilişkin olumlu görüşleri olduğu görülmüştür. In this research, implementation of flipped classroom model was carried out as an action research in teaching organic chemistry with the topics of chemistry lesson in 12th grades. Instructional materials were developed for flipped classroom model and the research was carried out with 12th grade Şişli Vocational and Technical Anatolian High School department of informatics technologies students in the 2014-2015 academic year first term. The views of students were collected through with survey and an interview form. As a result of the research it was seen that pupils have positive views about the flipped classroom model for the organic chemistry topics.
Collections