Show simple item record

dc.contributor.advisorKaradeniz Oran, Şirin
dc.contributor.authorKanbur, Senem
dc.date.accessioned2021-05-06T13:05:22Z
dc.date.available2021-05-06T13:05:22Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-06-03
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/591874
dc.description.abstractBu araştırmada ortaöğretim 12.sınıflarda kimya dersinin organik kimya konuları öğretiminde ters-yüz sınıf modelinin uygulanması bir eylem araştırması olarak gerçekleştirilmiştir. Ters-yüz sınıf modelinin uygulanması için eğitim materyalleri oluşturulmuş ve bunlar kullanılarak 2014-2015 eğitim yılı birinci döneminde Şişli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bilişim Teknolojileri alanına devam eden 12. sınıf öğrencileri üzerinde araştırma yürütülmüştür. Veri toplama aracı olarak öğrenci görüş anketi ve görüşme formu kullanılarak öğrencilerin bu uygulama üzerine görüşleri incelenmiştir.Araştırma sonucunda öğrencilerin ters-yüz sınıf modeli ile organik kimya konularının öğretilmesine ilişkin olumlu görüşleri olduğu görülmüştür.
dc.description.abstractIn this research, implementation of flipped classroom model was carried out as an action research in teaching organic chemistry with the topics of chemistry lesson in 12th grades. Instructional materials were developed for flipped classroom model and the research was carried out with 12th grade Şişli Vocational and Technical Anatolian High School department of informatics technologies students in the 2014-2015 academic year first term. The views of students were collected through with survey and an interview form. As a result of the research it was seen that pupils have positive views about the flipped classroom model for the organic chemistry topics.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectKimyatr_TR
dc.subjectChemistryen_US
dc.titleOrganik kimya öğretiminde ters-yüz sınıf modelinin uygulanması: Bir eylem araştırması
dc.title.alternativeImplementation of flipped classroom model in organic chemistry education : An action research
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-06-03
dc.contributor.departmentEğitim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmChemistry lesson
dc.subject.ytmOrganic chemistry
dc.subject.ytmFlipped classroom
dc.subject.ytmSecondary education schools
dc.subject.ytmHigh schools students
dc.subject.ytmChemistry education
dc.subject.ytmChemistry teaching
dc.identifier.yokid10111437
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid448417
dc.description.pages95
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess