Now showing items 1-3 of 3

    • Açıkhava reklamlarında etkileşimli tasarım 

      Özdemir, Gülten (GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)
      Reklam, ticaret faaliyetlerinin gösterildiği hemen hemen her alanda kendisine yer bulan güçlü bir pazarlama aracıdır. Günümüzde, marka bilinirliği yüksek markaların bile reklam yapmaya ihtiyacının olduğu ve bunun için ...
    • Reklam içerik analizi: Türkiye`de prime time`da yayınlanan reklamlar üzerine bir uygulama 

      Cengiz, Evrim (GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmanın amacı Türkiye'de prime time (Altın Saatler) olarak bilinen televizyon kuşağında yayınlanan diziler arasında gösterilen reklamların içeriğini araştırmaktı. Bu amaca bağlı olarak bu çalışma içerik analizi ...
    • TV reklamlarında kullanılan grafik tasarımların mesaj ve ikna kavramı üzerine etkisi 

      Üstündağ, Leman (GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2019-09-16)
      Yaşadığımız çağ görselliğin oldukça önemli olduğu bir çağdır. Televizyon reklamlarında kullanılan grafik tasarımlar görsel birer ikna öğeleridir. Çalışmada grafik tasarımların en etkili reklam ortamı sayılan televizyon ...