Browsing TEZLER by Author "Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı"
Now showing items 1-5 of 5
-
Dünyada ve Türkiye'deki halkla ilişkiler meslek örgütlerinin web sitelerinin diyalojik iletişim düzeylerine yönelik bir araştırma
Alakuş, Şevin (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Yeni iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler hayatın birçok alanınıetkilemiştir. Halkla ilişkiler uygulamalarının da bu değişimlere uyum sağlamasıkaçınılmaz olmuş ve dijital bir platforma taşınmıştır. Geçmişten günümüze ... -
Eğitim pazarlaması bağlamında algı düzeyinin belirlenmesi: Atatürk Üniversitesinde bir uygulama
Yıldız, Hatice Nur (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Eğitim pazarlaması kapsamında lise son sınıf öğrencilerinin Atatürk Üniversitesine ilişkin algı düzeylerini ve reklam çalışmalarının algı düzeyi üzerindeki etkisini ölçmeyi amaçlayan bu çalışmada, Erzurum ilindeki farklı ... -
Kültürel duyarlılığın toplumsal uyuma etkisinde sosyal sermayenin aracı rolü
Ekmekçi, Zeynep (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Daha sonra hazırlanacaktır. -
Örgütsel değişime direnç ile üst iletişim, iletişim iklimi ve iletişim araçlarının kalitesi arasındaki ilişki: Atatürk Üniversitesi yeni nesil tasarım ve dönüşüm projesi örneği
Terzi, Mücteba (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Değişim kavramının giderek artan bir öneme sahip olduğu dünyada eğitim programlarının, ortamlarının ve uygulamalarının sürekli yenilenen ve gelişen bir yapıya sahip olması gerekmektedir. Eğitimde uzmanlaşmanın önemli ... -
Sosyal medyanın pazarlama ve reklamcılık alanlarında tüketici odaklı ortaya çıkardığı stratejik dönüşümlerin Instagram örneği üzerinden incelenmesi
Öngen, Ömer (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Yeni iletişim teknolojileri, örgüt yapılarını ve iş yapış biçimlerini dönüştürmenin yanı sıra tüketim pratikleriyle ilişkili yapılar üzerinde de etkili olmuştur. Üretim süreçleri kadar pazarlama ve reklamcılık süreçlerinin ...