Search
Now showing items 1-10 of 18
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının duygusal zekâları ile okul öncesi öğretmenliğine ilişkin tutumlarının incelenmesi
(2018-08-06)
Araştırma, okul öncesi öğretmenlerinin ve son sınıf öğretmen adaylarının duygusal zekaları ile okul öncesi öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Erzurum ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...
Örgün eğitimde disiplin
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖRGÜN EĞİTİMDE DİSİPLİN Nursel AKŞİT Danışman: Yrd. Doç. Dr. Tuncay CEYLAN 2003 - SAYFA : 148 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Tuncay CEYLAN Bu çalışmada disiplinin eğitimdeki yeri ve önemi işlenmeye çalışılmıştır. ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...