Search
Now showing items 1-8 of 8
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretiminde işbirlikli öğrenme tekniklerinden Jigsaw ı`in akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Araştırmacının amacı, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretilmesinde Jigsaw I tekniğinin akademik başarıya etkisini belirlemektir. Günümüzde uygulanmakta olan 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim ...
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretiminde işbirlikli öğrenme tekniklerinden Jigsaw ı`in akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Araştırmacının amacı, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretilmesinde Jigsaw I tekniğinin akademik başarıya etkisini belirlemektir. Günümüzde uygulanmakta olan 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim ...
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretiminde işbirlikli öğrenme tekniklerinden Jigsaw ı`in akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Araştırmacının amacı, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretilmesinde Jigsaw I tekniğinin akademik başarıya etkisini belirlemektir. Günümüzde uygulanmakta olan 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim ...
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretiminde işbirlikli öğrenme tekniklerinden Jigsaw ı`in akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Araştırmacının amacı, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretilmesinde Jigsaw I tekniğinin akademik başarıya etkisini belirlemektir. Günümüzde uygulanmakta olan 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim ...