Search
Now showing items 1-10 of 12
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Teaching english to children through TPR storytelling
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ HİKÂYE ANLATIMI YOLUYLA ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ Öznur ÖZER Danışman : Yrd.Doç.Dr. M. Yavuz KONCA 2004- Sayfa: 69 Jüri : Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd.Doc.Dr. M.Yavuz KONCA Yrd.Doç.Dr.Muzaffer ...
Metaphor as a mental phenomenon in language and language teaching
(2018-08-06)
vuı ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ZİHİNSEL BİR KAVRAM OLARAK DİL VE DİL ÖĞRETİMİNDE METAFOR Oktay YAĞIZ Danışman: Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER 2004- SAYFA: 115 Jüri: Prof. Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd. Doç. Dr. Suna AKALIN Yrd.Doç. ...
Teaching english to children through TPR storytelling
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ HİKÂYE ANLATIMI YOLUYLA ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ Öznur ÖZER Danışman : Yrd.Doç.Dr. M. Yavuz KONCA 2004- Sayfa: 69 Jüri : Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd.Doc.Dr. M.Yavuz KONCA Yrd.Doç.Dr.Muzaffer ...
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Metaphor as a mental phenomenon in language and language teaching
(2018-08-06)
vuı ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ZİHİNSEL BİR KAVRAM OLARAK DİL VE DİL ÖĞRETİMİNDE METAFOR Oktay YAĞIZ Danışman: Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER 2004- SAYFA: 115 Jüri: Prof. Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd. Doç. Dr. Suna AKALIN Yrd.Doç. ...
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Teaching english to children through TPR storytelling
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ HİKÂYE ANLATIMI YOLUYLA ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ Öznur ÖZER Danışman : Yrd.Doç.Dr. M. Yavuz KONCA 2004- Sayfa: 69 Jüri : Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd.Doc.Dr. M.Yavuz KONCA Yrd.Doç.Dr.Muzaffer ...
Teaching english to children through TPR storytelling
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ HİKÂYE ANLATIMI YOLUYLA ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ Öznur ÖZER Danışman : Yrd.Doç.Dr. M. Yavuz KONCA 2004- Sayfa: 69 Jüri : Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd.Doc.Dr. M.Yavuz KONCA Yrd.Doç.Dr.Muzaffer ...
Metaphor as a mental phenomenon in language and language teaching
(2018-08-06)
vuı ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ZİHİNSEL BİR KAVRAM OLARAK DİL VE DİL ÖĞRETİMİNDE METAFOR Oktay YAĞIZ Danışman: Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER 2004- SAYFA: 115 Jüri: Prof. Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd. Doç. Dr. Suna AKALIN Yrd.Doç. ...