Search
Now showing items 1-9 of 9
Köy ve kent okullarında öğrenim gören öğrencilerin, hayat bilgisi, Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen bilgisi ders başarıları ile köy okulu öğrencilerin başarılarını etkileyen aile, öğretim, sosyal çevre ve dav
(2021-03-31)
ÖZET DOKTORA TEZİ KÖY VE KENT OKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN HAYAT BİLGİSİ, TÜRKÇE, MATEMATİK, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLGİSİ DERS BAŞARILARI İLE KÖY OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN AİLE, ÖĞRETİM, SOSYAL ...
Köy ve kent okullarında öğrenim gören öğrencilerin, hayat bilgisi, Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen bilgisi ders başarıları ile köy okulu öğrencilerin başarılarını etkileyen aile, öğretim, sosyal çevre ve dav
(2021-03-31)
ÖZET DOKTORA TEZİ KÖY VE KENT OKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN HAYAT BİLGİSİ, TÜRKÇE, MATEMATİK, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLGİSİ DERS BAŞARILARI İLE KÖY OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN AİLE, ÖĞRETİM, SOSYAL ...
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin 2005 Türkçe öğretim programındaki anlam bilgisi ile ilgili başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi (Erzurum örneklemi)
(2018-08-06)
Bu araştırmada, ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin anlam bilgisi konularındaki başarı durumlarına çeşitli değişkenlerin etkisi ortaya konmuştur. Ayrıca, öğretmenlerin 2005 Türkçe programındaki temel yaklaşım olan yapılandırmacı ...
Köy ve kent okullarında öğrenim gören öğrencilerin, hayat bilgisi, Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen bilgisi ders başarıları ile köy okulu öğrencilerin başarılarını etkileyen aile, öğretim, sosyal çevre ve dav
(2021-03-31)
ÖZET DOKTORA TEZİ KÖY VE KENT OKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN HAYAT BİLGİSİ, TÜRKÇE, MATEMATİK, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLGİSİ DERS BAŞARILARI İLE KÖY OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN AİLE, ÖĞRETİM, SOSYAL ...
Köy ve kent okullarında öğrenim gören öğrencilerin, hayat bilgisi, Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen bilgisi ders başarıları ile köy okulu öğrencilerin başarılarını etkileyen aile, öğretim, sosyal çevre ve dav
(2021-03-31)
ÖZET DOKTORA TEZİ KÖY VE KENT OKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN HAYAT BİLGİSİ, TÜRKÇE, MATEMATİK, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLGİSİ DERS BAŞARILARI İLE KÖY OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN AİLE, ÖĞRETİM, SOSYAL ...
Köy ve kent okullarında öğrenim gören öğrencilerin, hayat bilgisi, Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen bilgisi ders başarıları ile köy okulu öğrencilerin başarılarını etkileyen aile, öğretim, sosyal çevre ve dav
(2021-03-31)
ÖZET DOKTORA TEZİ KÖY VE KENT OKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN HAYAT BİLGİSİ, TÜRKÇE, MATEMATİK, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLGİSİ DERS BAŞARILARI İLE KÖY OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN AİLE, ÖĞRETİM, SOSYAL ...
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin 2005 Türkçe öğretim programındaki anlam bilgisi ile ilgili başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi (Erzurum örneklemi)
(2018-08-06)
Bu araştırmada, ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin anlam bilgisi konularındaki başarı durumlarına çeşitli değişkenlerin etkisi ortaya konmuştur. Ayrıca, öğretmenlerin 2005 Türkçe programındaki temel yaklaşım olan yapılandırmacı ...
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin 2005 Türkçe öğretim programındaki anlam bilgisi ile ilgili başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi (Erzurum örneklemi)
(2018-08-06)
Bu araştırmada, ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin anlam bilgisi konularındaki başarı durumlarına çeşitli değişkenlerin etkisi ortaya konmuştur. Ayrıca, öğretmenlerin 2005 Türkçe programındaki temel yaklaşım olan yapılandırmacı ...
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin 2005 Türkçe öğretim programındaki anlam bilgisi ile ilgili başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi (Erzurum örneklemi)
(2018-08-06)
Bu araştırmada, ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin anlam bilgisi konularındaki başarı durumlarına çeşitli değişkenlerin etkisi ortaya konmuştur. Ayrıca, öğretmenlerin 2005 Türkçe programındaki temel yaklaşım olan yapılandırmacı ...