Search
Now showing items 1-5 of 5
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Sürdürülebilir giysi satın almada etik unsurların değerlendirilmesi: Sosyal ağ kullanıcıları üzerine bir araştırma
(2019-04-01)
Tekstil ve hazır giyim sektörü, gelişmekte olan ülkelerin ekonomik kalkınma sürecinde önemli rol oynayan bir sanayi dalıdır ve sanayileşme sürecinin ilk başladığı sektörlerden birisidir. Ancak, son yıllarda gelişen ...
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...