Search
Now showing items 1-10 of 12
Destinasyon deneyimi, bilinirliği ve aidiyeti kapsamında destinasyon sadakatine yönelik bir model önerisi: Fethiye örneği
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı satın alma davranışlarındaki tutarlılığı ifade etmek için kullanılan sadakat kavramını turistik destinasyon bazında ele almaktır. Bu amaçla, destinasyonları tekrar ziyaret eden ve aynı zamanda ziyaret ...
Turistik bir destinasyon olarak Göreme yöresinin marka algısı: Yabancı turistler üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Bu tezin temel amacı Göreme'yi ziyarette bulunan yabancı turistlerin Göreme'yi destinasyon markası olarak algılama düzeylerini belirlemek ve yöre hakkındaki düşüncelerini tespit etmektir. Ayrıca cinsiyet, yaş, ...
Turistik bir destinasyon olarak Göreme yöresinin marka algısı: Yabancı turistler üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Bu tezin temel amacı Göreme'yi ziyarette bulunan yabancı turistlerin Göreme'yi destinasyon markası olarak algılama düzeylerini belirlemek ve yöre hakkındaki düşüncelerini tespit etmektir. Ayrıca cinsiyet, yaş, ...
Turizm destinasyonlarının etkin yönetimi ve etkileyen faktörler: Turizm sektöründe bir araştırma
(2018-08-06)
Dünya turizmindeki gelişmeler ve eğilimler, turizm pazarlamasını ülke boyutundan destinasyon boyutuna taşımış ve yeni destinasyonların ve yeni turistik ürünlerin ortaya çıkmasına yol açmıştır. Türkiye gibi çok geniş bir ...
Destinasyon deneyimi, bilinirliği ve aidiyeti kapsamında destinasyon sadakatine yönelik bir model önerisi: Fethiye örneği
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı satın alma davranışlarındaki tutarlılığı ifade etmek için kullanılan sadakat kavramını turistik destinasyon bazında ele almaktır. Bu amaçla, destinasyonları tekrar ziyaret eden ve aynı zamanda ziyaret ...
Turizm destinasyonlarının etkin yönetimi ve etkileyen faktörler: Turizm sektöründe bir araştırma
(2018-08-06)
Dünya turizmindeki gelişmeler ve eğilimler, turizm pazarlamasını ülke boyutundan destinasyon boyutuna taşımış ve yeni destinasyonların ve yeni turistik ürünlerin ortaya çıkmasına yol açmıştır. Türkiye gibi çok geniş bir ...
Turizm destinasyonlarının etkin yönetimi ve etkileyen faktörler: Turizm sektöründe bir araştırma
(2018-08-06)
Dünya turizmindeki gelişmeler ve eğilimler, turizm pazarlamasını ülke boyutundan destinasyon boyutuna taşımış ve yeni destinasyonların ve yeni turistik ürünlerin ortaya çıkmasına yol açmıştır. Türkiye gibi çok geniş bir ...
Turistik bir destinasyon olarak Göreme yöresinin marka algısı: Yabancı turistler üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Bu tezin temel amacı Göreme'yi ziyarette bulunan yabancı turistlerin Göreme'yi destinasyon markası olarak algılama düzeylerini belirlemek ve yöre hakkındaki düşüncelerini tespit etmektir. Ayrıca cinsiyet, yaş, ...
Destinasyon deneyimi, bilinirliği ve aidiyeti kapsamında destinasyon sadakatine yönelik bir model önerisi: Fethiye örneği
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı satın alma davranışlarındaki tutarlılığı ifade etmek için kullanılan sadakat kavramını turistik destinasyon bazında ele almaktır. Bu amaçla, destinasyonları tekrar ziyaret eden ve aynı zamanda ziyaret ...
Turistik bir destinasyon olarak Göreme yöresinin marka algısı: Yabancı turistler üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Bu tezin temel amacı Göreme'yi ziyarette bulunan yabancı turistlerin Göreme'yi destinasyon markası olarak algılama düzeylerini belirlemek ve yöre hakkındaki düşüncelerini tespit etmektir. Ayrıca cinsiyet, yaş, ...