Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Ice cream industry"
Now showing items 1-4 of 4
-
Marka değeri bileşenlerinin müşteri temelli ölçümlenmesi: Kahramanmaraş dondurma sektörüne yönelik bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Tüketici temelli marka değeri, son yıllarda işletmeler tarafından kullanılmaya başlanan, tüketicilerin satın alma karar süreçlerini etkileyen, onlara tercih edecekleri ürünlerin garantilerini aktarma rolünü üslenen markaların ... -
Marka değeri bileşenlerinin müşteri temelli ölçümlenmesi: Kahramanmaraş dondurma sektörüne yönelik bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Tüketici temelli marka değeri, son yıllarda işletmeler tarafından kullanılmaya başlanan, tüketicilerin satın alma karar süreçlerini etkileyen, onlara tercih edecekleri ürünlerin garantilerini aktarma rolünü üslenen markaların ... -
Marka değeri bileşenlerinin müşteri temelli ölçümlenmesi: Kahramanmaraş dondurma sektörüne yönelik bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Tüketici temelli marka değeri, son yıllarda işletmeler tarafından kullanılmaya başlanan, tüketicilerin satın alma karar süreçlerini etkileyen, onlara tercih edecekleri ürünlerin garantilerini aktarma rolünü üslenen markaların ... -
Marka değeri bileşenlerinin müşteri temelli ölçümlenmesi: Kahramanmaraş dondurma sektörüne yönelik bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Tüketici temelli marka değeri, son yıllarda işletmeler tarafından kullanılmaya başlanan, tüketicilerin satın alma karar süreçlerini etkileyen, onlara tercih edecekleri ürünlerin garantilerini aktarma rolünü üslenen markaların ...