Satış elemanı performansının müşteri bakış açısından değerlendirilmesi ve bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalısmada, satıs elemanı performans degerlendirme literatüründenhareketle, satıs elemanı performansının müsteri bakıs açısındandegerlendirme ölçütlerini belirlemek amaçlanmıstır. Müsteri degerlendirmeölçütleri teorik olarak, satıs elemanının bilgi düzeyi, iletisim, görünüm,görüsmenin etkililigi baslıkları altında sekiz ölçüt olarak saptanmıstır.Anahtar Kelimeler: Performans Degerlendirme, Satıs Elemanı, Müsteri The objective of this study is to determine performance appraisalcriteria of sales person for it through the review of performance appraisalliterature. Theoretically, eight customer appraisal criteria are determinedunder the following titles: knowledge level of sales person, communication,physical appearance and effectiveness of interview.Key Words: Performance Appraisal, Sales People, Customer
Collections