Investigating learning methodologies of object oriented programming
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmadaki temel amaç, öğrencilere öğretilen konuları inceleyerek nesneye dayalı programlama metotlarını analiz etmektir. Geçtiğimiz üç sene boyunca yapılan nesneye dayalı programlama derslerinin sınavları, quizleri, ödev ve finalleri toplanmış ve değerlendirmeye uygun bulunmuştur. Çalışmanın temel hedefi, nesneye dayalı programlama dersinin müfredatını geliştirmek ve öğrencilerin derse yönelik kazanımlarını artırmaktır. Öğrencilerin kişisel gelişimleri, bu ölçümlerin sonucuna göre değerlendirilecektir. Müfredatta ele alınan ana başlıklardan bazıları şunlardır: sınıf yapısı, yapılandırıcılar, fonksiyonlar ve prototipler, değişken yaratma ve değer atama, soyutlama ve kapsülleme. In this study, the main objective is to analyze object oriented learning methodologies by examining the objects learned by the students. During the last three years, object oriented programming language teaching is evaluated and assesed by using exams, quizes, homeworks and finals. Evaluation data were collected and analyzed. The main purpose of the study is to improve object-oriented programming syllabi and increase the achievements of the students of the course. The students? ability of self improvement will be assessed by making some inventories. Some of the main topics included in the syllabus are as follows: class structure, constructors, functions and prototypes, declaring and initializing instances, abstraction and encapsulation.
Collections