Show simple item record

dc.contributor.advisorKarahoca, Adem
dc.contributor.authorÇakir, Duygu
dc.date.accessioned2021-05-01T07:15:31Z
dc.date.available2021-05-01T07:15:31Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/550673
dc.description.abstractBu çalışmadaki temel amaç, öğrencilere öğretilen konuları inceleyerek nesneye dayalı programlama metotlarını analiz etmektir. Geçtiğimiz üç sene boyunca yapılan nesneye dayalı programlama derslerinin sınavları, quizleri, ödev ve finalleri toplanmış ve değerlendirmeye uygun bulunmuştur. Çalışmanın temel hedefi, nesneye dayalı programlama dersinin müfredatını geliştirmek ve öğrencilerin derse yönelik kazanımlarını artırmaktır. Öğrencilerin kişisel gelişimleri, bu ölçümlerin sonucuna göre değerlendirilecektir. Müfredatta ele alınan ana başlıklardan bazıları şunlardır: sınıf yapısı, yapılandırıcılar, fonksiyonlar ve prototipler, değişken yaratma ve değer atama, soyutlama ve kapsülleme.
dc.description.abstractIn this study, the main objective is to analyze object oriented learning methodologies by examining the objects learned by the students. During the last three years, object oriented programming language teaching is evaluated and assesed by using exams, quizes, homeworks and finals. Evaluation data were collected and analyzed. The main purpose of the study is to improve object-oriented programming syllabi and increase the achievements of the students of the course. The students? ability of self improvement will be assessed by making some inventories. Some of the main topics included in the syllabus are as follows: class structure, constructors, functions and prototypes, declaring and initializing instances, abstraction and encapsulation.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontroltr_TR
dc.subjectComputer Engineering and Computer Science and Controlen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleInvestigating learning methodologies of object oriented programming
dc.title.alternativeNesneye dayalı programlama öğrenme metodlarının incelenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmObject oriented programming
dc.identifier.yokid382942
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid266491
dc.description.pages56
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess