Kentiçi Toplu Ulaşım, İstanbulda Toplu Ulaşım ve Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada; İstanbul'un kent içi toplu ulaşım konusuna yer verilmiştir. Çalışma içerisinde, İstanbul için toplu ulaşımda faaliyet gösteren kurumlara gelen müşteri şikâyetleri sayıları ve oranlar verilmiş ve değerlendirilmiş, toplu ulaşımı kullanan müşterilere anket yapılarak şikâyet etme alışkanlıklarının değerlendirilmeye çalışılmıştır. Değerlendirme sürecinde dikkate alınan kriterler; sürdürülebilir, yaşanabilir ulaşım, müşterilerinin memnuniyet oranları belirlenmiştir.Anahtar Kelimeler: Kentiçi Ulaşım, Müşteri Memnuniyet In this study, the issue of public transportation are included in the city of Istanbul. Working within the institutions operating in Istanbul in public transportation to and from the proportions given and evaluated the number of customer complaints, to complain about the habits questionnaire to customers using public transport has been evaluated. Criteria to be taken into consideration during the evaluation process, sustainable, livable transportation customers' satisfaction rates were determined.Keywords: Urban Transport, Customer satisfaction
Collections