Show simple item record

dc.contributor.advisorKayabekir, Tülay
dc.contributor.authorYazici, Ömür
dc.date.accessioned2020-12-03T14:16:52Z
dc.date.available2020-12-03T14:16:52Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-01-27
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/53674
dc.description.abstractTeknolojinin günlük yaşantıdaki durumunun artık bir yaşam kültürü haline geldiğinin tekrarına rağmen mutlaka altı çizilmesi gereken noktalar söz konusudur. Bu noktalardan birisi fotoğraf ve fotoğrafın kurum imajı oluşturmadaki önemidir. İnsan algısının yüzde 30'unun görme üzerine olduğu bilgisine ek olarak durağan görüntülerin hareketli görüntülere göre çok daha akılda kalıcı olduğu yapılan araştırmalarda saptanmıştır. Günümüz ortamında yoğun rekabet, işletmelerin amaçlarına ulaşmaları için kurumsal imaj çalışmalarını ön plana çıkarmaktadır. İşletmenin tanıtımını yapmak ve gücünü ortaya koymak için reklam önemli araçlardan biridir. Fotoğraf ise imaj oluşturma süreci içinde kullanılan unsurlardan biridir. Bu araçlar ve görsel unsurlar şirketin müşterileri ve toplum tarafından algılanma biçimine yön vermek için belirlenen standartlara göre kullanılmalıdır. İşte bu noktada fotoğraf ve fotoğrafın kullanımı önem kazanmaktadır. Dolayısıyla araştırma, kurum imajı oluşturma sürecinde görsel unsur olarak fotoğrafın kullanımı ve önemi üzerine odaklanmaktadır. Kurumsal kültür bağlamında, Türkiye İş Bankası reklamlarının sosyal, kültürel ve ekonomik açıdan analizlerinin yapılması amaçlanmıştır.
dc.description.abstractDespite the repetition that technology has become a life culture in everyday life, there are definitely some points to be underlined. One of these points is photography and the importance of photography in creating corporate image. In addition to the knowledge that 30 % of human perception is based on sight, it has been determined in researches that static images are much more memorable than moving images.In today's environment, intense competition makes corporate image studies stand out in order to reach the aims of the enterprises. Advertising is one of the important tools to promote the business and reveal its power. Photography is one of the elements used in the image creation process. These tools and visual elements should be used according to established standards to guide the way in which the company is perceived by its customers and society. At this point, photography and the use of photograph is gaining importance. Therefore, research focuses on the use and importance of photography as a visual element in the corporate image creation process.In the context of corporate culture, advertisements of Turkey Business Bank are intended to make social, cultural and economical analysis.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSahne ve Görüntü Sanatlarıtr_TR
dc.subjectPerforming and Visual Artsen_US
dc.titleKurumsal imaj ve fotoğrafın önemi: Türkiye İş Bankası reklamlarının fotoğraf analizi
dc.title.alternativeThe importance of photography in creating a corporation image: Photo analysis of Turkey Business Bank advertisements
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-01-27
dc.contributor.departmentFotoğraf Anasanat Dalı
dc.subject.ytmCorporation image
dc.subject.ytmAnalysis
dc.subject.ytmPhotograph
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmSocio-economic analysis
dc.identifier.yokid10187270
dc.publisher.instituteGüzel Sanatlar Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid522665
dc.description.pages90
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess