Maskot tasarımının heykel açısından incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüz reklamcılık anlayışında, sektörlerin popülerlik kazanmaları ve dikkat çekmeleri için, kullanılan metaryalar; reklam, afiş, broşür, logo vb. argümanlar öncelik taşımaktadır. Reklamın popülerliğini artırmak tüketicileri etki altına almak için, yapılan çalışmalar da görsel iletişim etkisini oluşturmak kalite, beğeni, ilgi, odak vb. kriterler ile sempatik bir figür kazandırmak amacıyla tasarlanan tanıtım ögesi maskotların tasarım sürecini inceleyerek, bir reklam ve tanıtım figürü olarak heykel sanatı ile bir araya getirilip reklam anlayışına yeni bir boyut kazandırılmış olması, aynı zamanda sektörlerin 3 boyutlu bir tanıtım ve sembol ögesi haline gelmiştir. In order to gain popularity and attract attention of sectors in today's concept of advertising, the materials used are; advertising, banner, brochure, logo etc. arguments have priority. To increase the popularity of the advertisement to influence consumers, the studies also create visual communication effect of quality, taste, interest, focus and so on. The introductory element, which is designed to give a sympathetic figure with the criteria, has been brought together with the art of sculpture as an advertising and promotion figure by examining the design process of mascots.
Collections