Matematik öğretmenlerinin öğrenciler tarafından benimsenme düzeyi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Yüksek Lisans Tezi MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN BENİMSENME DÜZEYİ Yusuf KOÇ Atatürk Üniversitesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Anabilim Dalı Danışman: Yrd. Doç. Dr. F.Nurcan KTZILOGLU Matematik öğretmenlerinin benimsenmesinde etkili olan üç temel faktör vardır. Bunlar; öğrencilerin matematik dersine karşı geliştirdikleri olumlu tutum, ailenin matematik dersine karşı olumlu tutumu ve öğretmenin öğrenci üzerindeki olumlu izlenimidir. Amacımız bu üç temel faktör ışığında matematik öğretmenlerinin öğrenciler tarafından benimsenme düzeyim belirlemektir. Çalışmanın amacına uygun olarak öğrencilere yönelik bir anket çalışması uygulanmış olup, bu anketin sonuçlan SPSS programı kullanılarak değerlendirilmiştir. 2003, 55 sayfa Anahtar Kelimeler: Tutum, Olumlu Tutum, Matematiğe Karşı Tutum, Matematik Öğretmeni, Benimsenme Düzeyi ABSTRACT Master Thesis J v THE LEVEL OF MATH TEACHERS' BEING ADOPTED BY STUDENTS Yusuf KOÇ Atatürk University Graduate School Of Natural and Applied Sciences Department of Mathematics Education Supervisor: Asst. Prof. Dr. F. Nurcan KIZILOGLU There are three basic factors which they are effective on the math teachers' being adopted; students' positive attitude towards math course, family's positive attitude towards math course and teacher's positive impression on students. Our aim is, by these factors, to determine the level of math teachers' being adopted by students. A questionnaire is appropriate to aim of the study has been applied to students and its results have been evaluated using SPSS programme. 2003, 55 pages Keywords: Attitude, Positive Attitude, Attitude Towards Mathematics, Mathematics Teacher, The Level of Adopted n
Collections