Show simple item record

dc.contributor.advisorKızıloğlu, F. Nurcan
dc.contributor.authorKoç, Yusuf
dc.date.accessioned2020-12-03T13:45:11Z
dc.date.available2020-12-03T13:45:11Z
dc.date.submitted2003
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/51224
dc.description.abstractÖZET Yüksek Lisans Tezi MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN BENİMSENME DÜZEYİ Yusuf KOÇ Atatürk Üniversitesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Anabilim Dalı Danışman: Yrd. Doç. Dr. F.Nurcan KTZILOGLU Matematik öğretmenlerinin benimsenmesinde etkili olan üç temel faktör vardır. Bunlar; öğrencilerin matematik dersine karşı geliştirdikleri olumlu tutum, ailenin matematik dersine karşı olumlu tutumu ve öğretmenin öğrenci üzerindeki olumlu izlenimidir. Amacımız bu üç temel faktör ışığında matematik öğretmenlerinin öğrenciler tarafından benimsenme düzeyim belirlemektir. Çalışmanın amacına uygun olarak öğrencilere yönelik bir anket çalışması uygulanmış olup, bu anketin sonuçlan SPSS programı kullanılarak değerlendirilmiştir. 2003, 55 sayfa Anahtar Kelimeler: Tutum, Olumlu Tutum, Matematiğe Karşı Tutum, Matematik Öğretmeni, Benimsenme Düzeyi
dc.description.abstractABSTRACT Master Thesis J v THE LEVEL OF MATH TEACHERS' BEING ADOPTED BY STUDENTS Yusuf KOÇ Atatürk University Graduate School Of Natural and Applied Sciences Department of Mathematics Education Supervisor: Asst. Prof. Dr. F. Nurcan KIZILOGLU There are three basic factors which they are effective on the math teachers' being adopted; students' positive attitude towards math course, family's positive attitude towards math course and teacher's positive impression on students. Our aim is, by these factors, to determine the level of math teachers' being adopted by students. A questionnaire is appropriate to aim of the study has been applied to students and its results have been evaluated using SPSS programme. 2003, 55 pages Keywords: Attitude, Positive Attitude, Attitude Towards Mathematics, Mathematics Teacher, The Level of Adopted nen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectMatematiktr_TR
dc.subjectMathematicsen_US
dc.titleMatematik öğretmenlerinin öğrenciler tarafından benimsenme düzeyi
dc.title.alternativeThe Level of math teachers' being adopted by students
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmMathematics education
dc.subject.ytmAttitudes
dc.subject.ytmStudents
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmMathematics
dc.identifier.yokid135740
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid131508
dc.description.pages55
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess