Search
Now showing items 1-10 of 59
Bir pazarlama yöntemi olarak franchising
(2018-08-06)
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin çevreye duyarlı mal ve hizmetleri tercih etme eğilimlerine etkisi
(2019-08-08)
İnsanlar doğada bulunan kaynakları sınırsızmış gibi kullanıp çevresel tahribatlara yol açmaktadırlar. İnsanların sergilemiş oldukları bu bilinçsiz davranışlar sonucunda dünyadaki denge bozularak iklimler değişmiş ve küresel ...
Bütünleşik pazarlama iletişiminde halkla ilişkilerin rolü: Konya gıda sanayi örneği
(2020-05-15)
İnsanlık tarihi kadar köklü bir geçmişi olan iletişim, tarihin tüm dönemlerine imzasını atmıştır. Sadece kişiler için değil, kitleler, toplumlar ve hatta dünya için ne denli önemli bir araç olduğu yadsınamaz bir gerçektir. ...
Macera turizmi pazarlaması: Antalya yöresine gelen turistlerin macera turizmine yönelik eğilimleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Ürün çeşitliliğinin, başarının anahtarı olduğu bu çağda, hizmet sektörünün arz profilinde, büyük değişimler yaşanmaktadır. 90'lı yıllardan bu yana, seyahat ve turizm sektörünün sunduğu ürün ve hizmetlerin, farklılaşan ...
Mobil pazarlama kapsamında izinli pazarlama uygulamalarının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkilerinin incelenmesi
(2020-07-22)
Küreselleşmeyle birlikte bilgi çağı, rekabetin daha yoğun olduğu yeni iş yapma anlayışını ortaya çıkarmıştır. Bu yeni anlayış müşterilerin satın alma davranışlarını ve onları etkileyen faktörleri de değiştirmiştir. ...
The factors impact consumers from different cultures in social media marketing practices: A study on Thailand and Turkey
(2019-01-07)
Son yıllarda sosyal medya kullanımı ciddi bir şekilde artış göstermektedir. Sosyal medyanın temel amaçlarından biri insanlar arası iletişimi sağlamak ve ağı oluşturmak. Ticari boyuttan ele alırsak sosyal medya kullanımı ...
İhracata yönelik üretim yapan işletmelerde uygulanan pazarlama stratejilerinin rekabet gücüne etkisi: Konya ilinde bir araştırma
(2020-02-20)
İşletmelerin küresel rekabet dünyasında varlıklarını sürdürebilmeleri adına pazarlama stratejilerini uygulamaları gerekmektedir. Bu stratejileri uygulayan işletmelerin yeni pazarlara nüfus etmeleri, mevcut pazarların da ...
Eğitim hizmetleri pazarlamasında sosyal medyanın etkisi: Konya`daki devlet ve vakıf üniversitelerinin uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
(2019-01-07)
Günümüzde sosyal, ekonomik ve teknolojik yapıda meydana gelen değişimler ve gelişmeler pazarlama ilke ve stratejilerinin değişimini ve gelişimini de zorunlu hale getirmiştir. Dolayısıyla sosyal medya insanların günlük rutin ...
Büyük alışveriş merkezlerinde markalı mağazalardan ve bağımsız perakendecilerden satın alan tüketicilerin satın alma davranışlarının incelenmesi ve araştırılması
(2018-08-06)
Günümüz Türkiye'sinde perakendecilik yönetiminin rolü gittikçe artmaktadır. Özellikle küreselleşme kavramı sonucu ortaya çıkan satın alma davranışlarındaki değişim perakendeciliğe önemli ölçüde yansımıştır. Bunun ...
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin satın alma davranışlarına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Çevre sorunlarının temelinde doğal kaynaklar sınırsızdır anlayışı yatmaktadır. İnsanoğlunun kaynakları sınırsızmışçasına kullanması çevresel tahribata yol açmaktadır. İnsanların sergilediği bilinçsiz davranışlar sonucu ...