Search
Now showing items 1-7 of 7
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin çevreye duyarlı mal ve hizmetleri tercih etme eğilimlerine etkisi
(2019-08-08)
İnsanlar doğada bulunan kaynakları sınırsızmış gibi kullanıp çevresel tahribatlara yol açmaktadırlar. İnsanların sergilemiş oldukları bu bilinçsiz davranışlar sonucunda dünyadaki denge bozularak iklimler değişmiş ve küresel ...
Mobil pazarlama kapsamında izinli pazarlama uygulamalarının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkilerinin incelenmesi
(2020-07-22)
Küreselleşmeyle birlikte bilgi çağı, rekabetin daha yoğun olduğu yeni iş yapma anlayışını ortaya çıkarmıştır. Bu yeni anlayış müşterilerin satın alma davranışlarını ve onları etkileyen faktörleri de değiştirmiştir. ...
Büyük alışveriş merkezlerinde markalı mağazalardan ve bağımsız perakendecilerden satın alan tüketicilerin satın alma davranışlarının incelenmesi ve araştırılması
(2018-08-06)
Günümüz Türkiye'sinde perakendecilik yönetiminin rolü gittikçe artmaktadır. Özellikle küreselleşme kavramı sonucu ortaya çıkan satın alma davranışlarındaki değişim perakendeciliğe önemli ölçüde yansımıştır. Bunun ...
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin satın alma davranışlarına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Çevre sorunlarının temelinde doğal kaynaklar sınırsızdır anlayışı yatmaktadır. İnsanoğlunun kaynakları sınırsızmışçasına kullanması çevresel tahribata yol açmaktadır. İnsanların sergilediği bilinçsiz davranışlar sonucu ...
Deneyimsel pazarlama bağlamında test sürüşleri
(2018-08-06)
Teknolojik gelişmeler ve küreselleşme ile birlikte değişen tüketici istek ve ihtiyaçları, işletmelerin yoğun rekabet altında diğerlerinden farklı olmak için yeni stratejiler geliştirmelerine neden olmaktadır. Bu bağlamda ...
Yeşil pazarlamanın turizmde satınalma davranışlarına etkisinin incelenmesine yönelik organik oteller üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Turizm pazarlamasında farklı bir yaklaşım olan yeşil pazarlama uygulamalarının tüketicilerin seyahatleri ile ilgili satın alma davranışlarını etkileyen önemli faktörlerden biridir. Dolayısıyla tüketicilerin karar verme ...