Search
Now showing items 1-10 of 21
Yetenek yönetimi uygulamalarının çalışanların kariyer planlaması üzerindeki etkisi: Konya ilindeki 4 ve 5 yıldızlı konaklama işletmelerinde bir araştırma
(2020-05-29)
Sürekli değişim içindeki günümüz iş dünyasında gelişimini sürdürmek isteyen işletmelerin pek çok alanda kendilerini yeniliklere adapte etmeleri gereken yetenekli çalışanlara ihtiyaçları vardır. Bu ihtiyacın önemi gittikçe ...
Konya örneğinde coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmi açısından önemi
(2020-04-08)
Ülkemiz coğrafi konumunun etkileri ile farklı özelliklerde birçok ürünü ortaya çıkaran birpotansiyele sahiptir. Ülkemizde birçok ürün kökeninin ait olduğu bölge ve yörelerle anılmaktadır.Son yıllarda yaygınlaşan ve ülkemizde ...
Bütünleşik pazarlama iletişiminde halkla ilişkilerin rolü: Konya gıda sanayi örneği
(2020-05-15)
İnsanlık tarihi kadar köklü bir geçmişi olan iletişim, tarihin tüm dönemlerine imzasını atmıştır. Sadece kişiler için değil, kitleler, toplumlar ve hatta dünya için ne denli önemli bir araç olduğu yadsınamaz bir gerçektir. ...
Turizm işletmelerinde bilgi teknolojileri ve dijital dönüşüm: Konya örneği
(2020-04-28)
20'nci yüz yılın başlaması ile birlikte, dünyada pek çok alanda önemli gelişmeler yaşanmaya başlamıştır. Aynı yüz yılın ikinci yarısı itibarıyla yaşanan gelişmeler daha da belirginleşmiş, zamanla herkes bu gelişmelerden ...
İhracata yönelik üretim yapan işletmelerde uygulanan pazarlama stratejilerinin rekabet gücüne etkisi: Konya ilinde bir araştırma
(2020-02-20)
İşletmelerin küresel rekabet dünyasında varlıklarını sürdürebilmeleri adına pazarlama stratejilerini uygulamaları gerekmektedir. Bu stratejileri uygulayan işletmelerin yeni pazarlara nüfus etmeleri, mevcut pazarların da ...
İşletmelerde iş güvenliği kültürü ve iş güvenliği performansı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-05-03)
İnsanlık tarihinin günümüze kadar gelişmesinde büyük rol oynayan çalışma eylemi, insanlığın varlığını sürdürmesi ve geliştirmesi amacıyla, vahşi doğa ile olan mücadelesiyle başlamış ve gün geçtikçe artmıştır. Günümüzde ...
Kurum imajı oluşumunda sosyal medyanın kullanılmasına müşterilerin bakışı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-09-29)
Kurum imajı, bir kurumun paydaşları tarafından, en önemlisi de müşteriler tarafından nasıl görüldüğünü ifade etmektedir. Rekabetin oldukça yoğun olduğu günümüzde müşteriler tarafından fark edilip tercih edilmek isteyen ...
Özel eğitim kurumlarında uygulanan pazarlama uygulamaları ve müşteri memnuniyeti açısından değerlendirilmesi (Konya ili alan çalışması)
(2020-04-03)
Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, günümüzde sayıları hızla artan eğitim hizmeti sunan kurumları da etkilemiştir. Öğrenci ve velilerin rekabet ortamında bek-lenti ve ihtiyaçlarının artması, kalite algısının ...
İnsan kaynakları faaliyetlerinde sosyal medya kullanımı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-06-14)
Günümüzde iletişim teknolojileri hızla değişmekte ve gelişmektedir. Bu gelişme insanların internet ve web araçlarını daha fazla kullanmasına yol açmaktadır. Bu web araçlarının en önemli ve etkilisi de sosyal medyadır. ...
Yeni ürün geliştirme sürecinde müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarının marka bağlılığına etkileri üzerine Konya otomotiv yan sanayinde bir araştırma
(2020-03-02)
Günümüzde yaşanan ekonomik, sosyal ve teknolojik gelişmeler ve pazarların giderek küreselleşmesi ile birlikte artık müşteriler daha bilgili olmakta ve işletmeler de eskisine göre çok daha yoğun bir rekabet ortamı ile karşı ...