Search
Now showing items 1-5 of 5
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan bellek destekleyici stratejilerin öğrencilerin erişi ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, sözel bellek destekleyicileri temele alan İlköğretim 5. sınıf Fen ve Teknoloji öğretiminin, öğrenme ürünlerine etkisi incelenmiştir.Araştırmada deneysel yöntemin ön test ? son test kontrol gruplu modeli ...
İlköğretim birinci kademede aktif öğrenmenin sosyal bilgiler dersinde uygulanmasının öğrenci başarısına ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, 2005?2006 öğretim yılında uygulanmaya başlanan yapılandırmacı eğitim anlayışına uygun öğrenme yaklaşımlarından biri olan aktif öğrenmenin ilköğretim birinci kademe Sosyal Bilgiler dersinde öğrencilerin ...
İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları ile fen ve teknoloji dersi başarıları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
Bu araştırmada ilköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutumlarına ve ders başarılarına cinsiyetin, sınıf seviyesinin, anne ve baba eğitim seviyesinin etkisi ve derse yönelik tutum ile ...
Probleme dayalı öğrenme ve proje tabanlı öğrenme yöntemlerinin ilköğretim öğrencilerinin başarılarına ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersi öğretiminde probleme dayalı öğrenme ve proje tabanlı öğrenme yöntemlerinin başarı ve tutumlarına etkisini incelemektir.Araştırma 2009-2010 ...
İlköğretim 8. sınıf ?canlılar ve enerji ilişkileri? ünitesinin kavram haritaları, yapılandırılmış grid ve tanılayıcı dallanmış ağaç teknikleri ile işlenmesinin öğrencilerin fen ve teknoloji dersine karşı tutumları üzerine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma kavram haritası, grid ve dallanmış ağaç gibi alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin ilköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji konularında uygulanabilirliği ve öğrenci tutumuna etkisini incelemek amacıyla ...