Show simple item record

dc.contributor.advisorGünel, Alptekin
dc.contributor.authorAsan, Ulvi
dc.date.accessioned2020-12-29T13:39:19Z
dc.date.available2020-12-29T13:39:19Z
dc.date.submitted1998
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/430770
dc.description.abstractÖZET Anahtar kelimeler: Telefon Arıza, Şebeke, Telefon Tahsis Bu çalışmada, Türk Telekom A.Ş 'nin kanun ve yönetmenlikler doğrultusunda amaç ve faaliyetlerinin neler olduğu, iletişim teknolojisinde geldiği nokta ve hedefleri anlatılmıştır. Çok yaygın hizmet alam bulunan Türk Telekom'un asli hizmetlerinden telefon tahsis işlemleri, telefon aboneliği için müracaat ve müracaat sonrası gerçekleşen devre tahsis işlemleri akış diyagramlarıyla sunulmuştur. Çalışmamızda incelenen konu; işletmeyi zarara ve prestij kaybına uğratan telefon arızalan olduğundan, bununla ilgili terimler açıklanmıştır. Bu arızaların işletmeye maliyetleri araştırılarak, konuya açıklık getirmek amacıyla anketler yapılmıştır. Arıza takip işlemlerinin manuel olarak nasıl takip edildiği, bu işlemleri yürüten servislerin yönetim ve organizasyonları incelenerek karşılaşılan problemler anlatılmıştır. Bu işlemlerin bilgisayar ortamında takip edilebilmesi için telefon arıza, şebeke ve tahsis sisteminin tasarımı yapılarak, bilgisayar destekli sesli yanıt sistemi (SYS) önerilmiş olup çalışma prensibi akış diyagramları ile sunulmuştur.
dc.description.abstracten_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTelefon arıza giderme işlemlerinin bilgisayar destekli SYS uygulamasıyla yeniden yapılandırılması
dc.title.alternativeAgain building of removal process of telephone defect with computer aided sys applications
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmFault
dc.subject.ytmFault analysis
dc.subject.ytmComputer aided
dc.subject.ytmTelephone
dc.subject.ytmInteractive voice response
dc.subject.ytmTurkish Telecommunication
dc.identifier.yokid81487
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid81487
dc.description.pages74
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess