Turizm işletmelerinde kriz döneminde pazarlama stratejileri ve Muğla ili örneği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Son yıllarda yaşanan krizler turizm sektörünü de kötü anlamda etkilemiş ve ciddi zararlar vermiştir. Otel işletmeleri de artık kriz yönetimine bağlı olarak pazarlama stratejilerini daha derin bir şekilde irdelemeliler ve farklı yollarla müşterilerini bu dönemde bile kazanabilmelidirler. Bu çalışmada, Muğla ilindeki 4 ve 5 yıldızlı otellerin kriz döneminde uyguladıkları pazarlama stratejileri incelenmiştir. In recent years, crises and serious damage to the tourism sector has also affected the worst sense. Hotel companies in crisis management is now more deeply examine the marketing strategies depending on the customers in different ways and even in this period should win. In thesis, 4 and 5 star hotels is in the province of Mugla marketing strategies were implemented during the crisis period.
Collections