Show simple item record

dc.contributor.advisorÇelik Yetim, Ayşe
dc.contributor.authorÜrkmezer, Miray
dc.date.accessioned2020-12-29T13:23:08Z
dc.date.available2020-12-29T13:23:08Z
dc.date.submitted2020
dc.date.issued2020-07-27
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/424956
dc.description.abstractBu çalışma ile kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin işletmelere kazandırdıkları, müşterilerinin memnuniyetine etkisi ve müşterilerin satın alma davranışlarına olan etkilerine yönelik bir çalışma yapılması amaçlanmıştır. Bu araştırma, kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerini oluşturan ekonomik, yasal, etik ve gönüllü sorumlulukların, turistlerin kurumsal sosyal sorumluluğun algılanan değer üzerindeki etkisi, satın alma niyeti üzerindeki etkisi ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisini tespit etmek ve turistlerin sosyal sorumluluk boyutlarından hangisine daha çok önem verdiğini belirlemek amacıyla yapılmıştır
dc.description.abstractThis study aims to discover what Corporate Social Responsibility (CSR) gives to tourism businesses, its effect on customer satisfaction and customer buying behaviour. It is conducted in order to reveal the effects of economic, legal, ethic and voluntary responsibilities on customer satisfaction, customer buying intention and perceived value that are also constitute CSR Activities. Further which dimension of CSR emerges as the most important part for tourists will be revealed in this study as well.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.titleKurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin algılanan değer, müşteri tatmini ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Sarıgerme`deki otel işletmelerine yönelik bir araştırma
dc.title.alternativeThe effect of corporate social responsibility activities on perceived value, customer satisfaction and intention to buy: A research about Sarigerme hotel managements
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-07-27
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret ve İşletmecilik Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10326147
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid628370
dc.description.pages117
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess