Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin algılanan değer, müşteri tatmini ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Sarıgerme`deki otel işletmelerine yönelik bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışma ile kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin işletmelere kazandırdıkları, müşterilerinin memnuniyetine etkisi ve müşterilerin satın alma davranışlarına olan etkilerine yönelik bir çalışma yapılması amaçlanmıştır. Bu araştırma, kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerini oluşturan ekonomik, yasal, etik ve gönüllü sorumlulukların, turistlerin kurumsal sosyal sorumluluğun algılanan değer üzerindeki etkisi, satın alma niyeti üzerindeki etkisi ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisini tespit etmek ve turistlerin sosyal sorumluluk boyutlarından hangisine daha çok önem verdiğini belirlemek amacıyla yapılmıştır This study aims to discover what Corporate Social Responsibility (CSR) gives to tourism businesses, its effect on customer satisfaction and customer buying behaviour. It is conducted in order to reveal the effects of economic, legal, ethic and voluntary responsibilities on customer satisfaction, customer buying intention and perceived value that are also constitute CSR Activities. Further which dimension of CSR emerges as the most important part for tourists will be revealed in this study as well.
Collections